Menu
Voortreffelijk Indiaas 3-gangendiner
€ 30,-
€ 10,-
Hoe werkt het?
Reserveer online je tafel via deze website.
Bij het online reserveren vul je je unieke Thuisbezorgd Dinerbon vouchercode in.
Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinerbon in of toon deze digitaal op je smartphone. De Dinerbon t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.
Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.
Let op. Maximaal 1 Dinerbon per 2 personen. De menuprijs van € 10,- is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 30,-. Zie ook de voorwaarden.
RESERVEER RESERVEERWat 55 mensen zeggen over Payal
Eten | |
Service | |
Sfeer |
We hadden gereserveerd voor 18:00, maar stonden voor een dichte deur.
Beetje achtestand, tafels waren vies, kinderstoel was kapot en de toilet super klein. Eten wa goed. Echter was de bediening niet zo vriendelijk in het begin. Met een andere bediende ging dat stukken beter en uiteindelijk dicussie gekregen over de rekening. Hetgeen in de mail stond zou onjuist zijn maar aan het eind werd ook niet afgerekend wat dan wel de juiste prijzen zouden moeten zijn.
Het eten was prima en de bediening heel vriendelijk
Geweldig eten aardige bediening ,komen zeker een keer terug
Eten was smakelijk maar eenzijdig. Veel vlees en rijst. Terwijl bij menu stond aangegeven dat er salade bij geserveerd wordt. We kregen met z'n tweeën 1 schaaltje met een beetje sla, 2 schijfjes komkommer en 2 schijfjes tomaat. Toilet beneden de maat. Er was geen zeep om je handen te wassen en ook geen handdoeken om je handen mee af te drogen. Gezien de prijs hadden we er meer van verwacht.
Plattegrond Alle restaurants in Almere e.o.
Over Payal
Keuken: Indiaas
In Almere is restaurant Payal gevestigd. Hier worden gerechten geserveerd met unieke smaakcombinaties. De menukaart is geïnspireerd door de meest culinaire streken in India wat zorgt voor overheerlijke creaties. Tijdens je bezoek kan je genieten van een fenomenaal uitzicht op het Weerwater. Het bedienend personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt wat de ervaring compleet en uitzonderlijk maakt.
Wacht dus niet langer en reserveer snel een tafel om zelf van de waanzinnige gerechten en de fantastische gastvrijheid te proeven!
geachte heer dekker,
Wij zijn gisteren genoodzaakt de restaurant te sluiten ivm lekkage in de keuken. Wij konden de situatie niet meer tijd verbeteren. Wij hebben netjes alle reserveringen opgebeld om uit te leggen wat aan de hand is. Ik heb u 3 keer in de loop van dag gebeld maar steeds werd er niet opgenomen. U kunt dit ook zien bij u gemiste oproepen in u telefoon. Na 3 keer bellen hebben we ook diningcity gevraagd om contact met u op te nemen. het is jammer dat het zo is gegaan maar het was niet mogelijk om contact met u te krijgen.