Puur Leiden

Frans, Nederlands, Vis en zeevruchten |
8,1 (112 reviews)
82% aanbevolen

Fantastisch 3-gangen diner € 35,- € 15,-

Puur Leiden

Frans, Nederlands, Vis en zeevruchten |
8,1 (112 reviews)
82% aanbevolen

Fantastisch 3-gangen diner € 35,- € 15,-

Menu
Fantastisch 3-gangen diner
€ 35,- € 15,-

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Thuisbezorgd Dinerbon vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinerbon in of toon deze digitaal op je smartphone. De Dinerbon t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op. Maximaal 1 Dinerbon per 2 personen. De menuprijs van € 15,- is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 35,-. Zie ook de voorwaarden.

RESERVEER RESERVEER

Wat 112 mensen zeggen over Puur Leiden

8.1 Gebaseerd op 112 reviews. 82% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Uitstekend eten en service. Bitch manager. Niet doen."
7.3 Keuken 10 | Service 2 | Sfeer 10

We hebben lang geleden bij Puur gegeten.
Alles was perfect.

Maar deze keer op het einde gebeurde er iets waardoor wij dachten "dit doen wij niet meer".
Het eten was perfect. Service was snel, attent en proactief. Maar bij de kassa ging het mis.

Met mijn Air Miles had ik vouchers besteld van Dining City. Die ...

Lees hele review

We hebben lang geleden bij Puur gegeten.
Alles was perfect.

Maar deze keer op het einde gebeurde er iets waardoor wij dachten "dit doen wij niet meer".
Het eten was perfect. Service was snel, attent en proactief. Maar bij de kassa ging het mis.

Met mijn Air Miles had ik vouchers besteld van Dining City. Die gaf ons 20 EUR korting.
Maar de onderbouwing was niet duidelijk, dus wij informeerden bij de kassa. Niemand kon duidelijk uitleggen hoe dat werkte (onervaren).

Toen kwam er een jonge vrouw langs, wij namen de eigenaar of beheerder aan. Ze legde alles op turbosnelheid uit (waarvan we niets begrepen) en na elke uitleg werd ze ongeduldiger met opmerkingen als: "Begrijpen jullie het NU?", "Het is toch geen rocket science!", enz.

Ik benadrukte dat dit geen manier is om klanten aan te spreken. Ze antwoordde: "Ja maar Ik BLIJF uitleggen, en jullie WILLEN HET NIET begrijpen! Dat is niet mijn schuld!". Uiteindelijk werd één versie van haar preek duidelijk. Toen zei ze "EH EH! EINDELIJK!". Wat wij een kreng-achtige opmerking vonden.

We zullen daar nooit meer eten.
Wat jammer is, want haar gedrag heeft een verder vlekkeloze eet ervaring verpest.
ZE MOET WORDEN ONTSLAGEN!

M.E. op 28 april 2023
Geverifiëerd
Restaurant Puur heeft gereageerd op 28 april 2023

Beste,

jammer om te horen over uw ervaring met mij.

Ik heb het u meerdere malen duidelijk en rustig geprobeerd uit te leggen.

Het andere personeel is niet onervaren, maar die begrepen ook niet wat u wilde aangezien de korting er al af was.

Ik heb meerdere malen het geprobeerd uit te leggen

maar om dat u de korting er af wilde , die er al af was

hier nogmaals

Dit is een RESTAURANT DINERCHEQUE reservering
Deze gast heeft recht op € 20,00 korting op de totaal rekening.
Wat moet u nu doen?
Bij het afrekenen haalt u het bedrag van € 20,00 af van de totaal rekening. Dus NIET per persoon!
Per twee gasten kan maximaal 1 cheque ingeleverd worden

Maar drong ik niet tot u door en had het geen nut om meerder malen wat ik al had gedaan het nog aan u uit te leggen.


met vriendelijke groet,

de volgens u
" bitch manager ´´.


"'Goddelijk lekkere safraansaus'"
8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

De safraansaus bij de heilbot was 'goddelijk' lekker!

Eleonora op 20 april 2023
Geverifiëerd
restaurant puur heeft gereageerd op 21 april 2023

Bedankt voor uw recensie! Wij zien u graag terug. Groetjes kok &Virginia


"Eten bij Puur"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Heerlijk gegeten! Er wordt ook goed rekening gehouden met een lactosevrij en glutenvrij dieet!

Marleen van Asperen op 02 april 2023
Geverifiëerd
restaurant puur heeft gereageerd op 12 april 2023

Bedankt voor uw recensie!
wij zien u graag terug en ook dan letten wij natuurlijk goed op de gluten & lactose intolerantie.
Groetjes Team PUUR.


"Heerlijk gegeten in een prettige ambiance."
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Heerlijk eten, fijne ambiance en goede bediening.

Hans en Tony op 25 maart 2023
Geverifiëerd
restaurant puur heeft gereageerd op 12 april 2023

Bedankt voor uw recensie!
wij zien u graag terug.
groetjes Team PUUR


"Fijne plek"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Heerlijk gegeten en fijn personeel

Peer Van der List op 24 maart 2023
Geverifiëerd
restaurant puur heeft gereageerd op 12 april 2023

Bedankt voor uw recensie!
wij zien u graag terug.
groetjes Team puur

Plattegrond Alle restaurants in Leiden e.o.

Toon telefoonnummer

Over Puur Leiden

Keuken: Frans, Nederlands, Vis en zeevruchten

Bij restaurant Puur in Leiden kun je echt puur genieten. De gerechten worden bereidt met enkel eerlijke producten. De geweldige smaaksensaties zorgen elke weer voor een culinaire ervaring. De ervaren en gastvrije bediening maakt het hele plaatje compleet. Ontdek deze parel nu zelf en kom genieten van al het heerlijks wat deze wereld te bieden heeft! Boek snel een tafel bij Puur Leiden.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Leiden e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden