Bleu

Frans, Modern |
8,0 (119 reviews)
76% aanbevolen

Wat 119 mensen zeggen over Bleu

8.0 Gebaseerd op 119 reviews. 76% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Gesloten deur"
2.0 Keuken 2 | Service 2 | Sfeer 2

We hebben hebben enige tijd terug gereserveerd en stonden bij aankomst voor een gesloten deur. Geen briefje op de deur. Niks.

Indy op 25 mei 2022
Geverifiëerd

"Ok"
5.3 Keuken 6 | Service 4 | Sfeer 6

Really slow service, between each course we had to wait more than 1 hour. We had to get to the bar several times to get the drinks ourselves. Food was ok but I was quite disappointed tbh

Lekker eten op 29 april 2022
Geverifiëerd

1.0 Keuken 1 | Service 1 | Sfeer 1

Bij aankomst kregen we te horen dat dit restaurant niet meer werkt met de douglas dinerbon dus we zijn naar een ander restaurant gegaan

Kanley op 05 april 2022
Geverifiëerd

"Erg teleurstellende service"
5.7 Keuken 6 | Service 2 | Sfeer 9

Ongelofelijk langzame service, waarvan ze de helft van je bestelling steeds vergeten of verkeerd hadden. Dingen die we niet besteld hadden zomaar erbij, dingen die nooit zijn gekomen. En in 2,5 uur tijd is er maar 1 keer gevraagd of we een drankje wilden

Mevrouw Bos op 05 april 2022
Geverifiëerd

2.0 Keuken 2 | Service 2 | Sfeer 2

Bij aankomst zeiden ze dat ik niet had gereserveerd en ze opeens niet meer samen werkte met douglas, was jammer dat ik er daar pas achterkwam en niet van tevoren.

Suki op 03 april 2022
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurants in Amsterdam e.o.

Toon telefoonnummer

Over Bleu

Keuken: Frans, Modern

Bistro Brasserie Bleu in Amsterdam is heerlijk down-to-earth. Hier kan je volop genieten van de klassieke Franse gerechten maar met een moderne touch.

De sfeer is relax en informeel. De keukenteam serveert fair en puur eten. Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij Bistro Brasserie Bleu. Wil je puur komen genieten? Boek nu snel een tafel en kom langs.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Amsterdam e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden